16 Δεκ 2012

Συνεργασία με τις Συμπαντικές Διαδρομές



Πολλοί με ρωτούν γιατί επέλεξα τις Συμπαντικές Διαδρομές για να εκδώσω το δεύτερο μου βιβλίο «Ο γιος της μάγισσας». Η απάντηση είναι απλή.

Επέλεξα τον συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο για δύο, κυρίως, λόγους:

  1.  Την εμπιστοσύνη που έδειξε ο εκδότης Γιώργος Σωτήρχος, τόσο σ’ εμένα, όσο και στα κείμενά μου (κάτι για το οποίο τον ευχαριστώ και δημόσια) και 
  2. Το μεράκι και η εκπληκτική δουλειά που είδα να γίνεται από τις Συμπαντικές Διαδρομές, οι οποίες σε μια πολύ δύσκολη εποχή, όχι μόνο δεν τα παρατάνε αλλά σχεδιάζουν, προχωρούν και υλοποιούν τα υπέροχα λογοτεχνικά τους έργα (εκδόσεις βιβλίων, περιοδικά, λογοτεχνικούς διαγωνισμούς, συνεργασία με ξένα έντυπα, κ.α.).

Θεωρώ πολύ μεγάλη την συνεισφορά των Συμπαντικών Διαδρομών στην ελληνική λογοτεχνία και ιδιαίτερα στη λογοτεχνία του φανταστικού και νιώθω μεγάλη μου τιμή που μου δίνεται η δυνατότητα να συνεισφέρω και εγώ,  με τον δικό μού τρόπο, ώστε να υλοποιηθεί το σλόγκαν τους: για την αναγέννηση της φανταστικής λογοτεχνίας στην Ελλάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: