13 Μαΐ 2017

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ για ένα αντίτυπο του Μυστικού Συντρόφου του Ρήγα


Οι «Θεματοφύλακες Βιβλίων» και οι Εκδόσεις «Συμπαντικές Διαδρομές» κληρώνουν ένα αντίτυπο του βιβλίου "Ο μυστικός σύντροφος του Ρήγα" του συγγραφέα Ανδρέα Καπανδρέου (Andreas Kapandreou).

Όροι συμμετοχής – Ακολουθείστε πιστά τα βήματα για την έγκυρη συμμετοχή σας!

1)
Like στη σελίδα του βιβλίου στο Facebook https://www.facebook.com/%CE%9F-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%C…/
2)Share (δημόσια κοινοποίηση) 1 φορά του διαγωνισμό μας (όπως αυτός εμφανίζεται στη σελίδα "Θεματοφύλακες Βιβλίων" -  https://www.facebook.com/groups/1059409074072549/και η κοινοποίηση να διατηρηθεί στο προφίλ σας μέχρι και την ανακοίνωση του νικητή αλλιώς η συμμετοχή ακυρώνεται.
3.Μόνο ένα σχόλιο στο ποστ του διαγωνισμού (στην πιο πάνω σελίδα).

*όλα τα βήματα ελέγχονται
Λήξη Διαγωνισμού 20 Μαΐου , ώρα 14.00 μμ.
Καλή Επιτυχία σε όλους!!!

~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~

Λίγα λόγια για το βιβλίο
Ιστορικό Μυθιστόρημα Επιστημονικής Φαντασίας
"Όταν κάποτε, κάποιος, ανακαλύψει και διαβάσει αυτό το κείμενο, ίσως θεωρήσει την ιστορία μου εξωπραγματική, παράλογη και τρελή. Δεν θα τον αδικήσω. Το ίδιο θα έκανα κι εγώ στη θέση του.
Όμως, αυτά που καταγράφω είναι η δική μου πραγματικότητα, η δική μου μαρτυρία για τα όσα βίωσα. Πιο κάτω θα διαβάσετε για τη σχέση μου με τον Ρήγα Βελεστινλή και για την άγνωστη ιστορία της Ελλάδας, η οποία σήμερα θα ήταν πολύ διαφορετική αν δεν
συνέβαιναν όλα αυτά που διηγούμαι.
Όσο κι αν ακούγεται εξωπραγματικό και απίστευτο, τα γεγονότα στα οποία αναφέρομαι ακολουθούν ανάποδη χρονολογική φορά.
Πρώτα συνέβησαν αυτά που διαδραματίστηκαν μετά και ακολούθως αυτά που έγιναν πριν.
Είναι τόσα πολλά και αλλόκοτα αυτά που έζησα, που μου είναι δύσκολο, μετά από τόσα χρόνια, να τα αποτυπώσω με ακρίβεια στο χαρτί. ..."
Ιωάννης Καρατζάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: